Szanowni Państwo,

Poniżej opisujemy zasady dokonywania zwrotu towaru (czyli odstąpienia od umowy) oraz reklamacji. Tematy te są opisane dokładnie również w punktach 7 oraz 8 regulaminu naszego sklepu. Uprzejmie prosimy się z nim zapoznać.
Zasadą, która nam przyświeca w pracy jest zadowolenie naszych klientów. Stąd też zapewniamy, że każdorazowo sprawy odstąpienia od umowy i reklamacji traktujemy bardzo poważnie i zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące naszych Klientów.

ZWROTY

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w przeciągu 14 dni od odebrania towaru. Nie musisz podawać przyczyny. Wystarczy przesłać do nas mailem odpowiedni formularz. Jest on dostępny do pobrania na naszej stronie (link).
Koszty zwrotu produktu leżą po stronie konsumenta. Zwrot pieniędzy nastąpi na konto wskazane w formularzu.
Istnieją odstępstwa od zwrotu bez podania przyczyny: kiedy nie jesteś konsumentem, upłynął termin 14 dni, kiedy produkt ma krótką datę ważności lub otwarte zostało zapieczętowane opakowanie. Ostatnie w tych punktów są opisane w odpowiednich przepisach konsumenckich
(promocyjna sprzedaż z krótką datą ważności lub produkty, których nie można zwrócić po otworzeniu opakowania ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne).
Nabywając u nas nici lub siatki chirurgiczne pamiętaj proszę o tych zasadach, nie będziemy bowiem w stanie przyjąć opakowań, które zostały otworzone.

REKLAMACJE

Jeśli nabyłeś o nas produkt i okazało się, że jest on wadliwy, po pierwsze nie stosuj go. Po drugie od razu skontaktuj się z nami. Pierwszą rzeczą, którą zrobimy to wymiana produktu na nowy, niewadliwy. Jeśli z istotnych powodów nie będziemy tego w stanie zrobić w rozsądnym terminie, możemy obniżyć cenę produktu lub odstąpić od umowy. W takiej sytuacji decyzja należy do Ciebie.
Termin na złożenie reklamacji wynosi 2 lata dla konsumentów oraz 3 miesiące dla przedsiębiorców. Po złożeniu reklamacji rozpatrzymy ją w przeciągu 14 dni i poinformujemy Cię o tym. Brak informacji w tym terminie oznacza, że została ona uwzględniona. W przypadku reklamacji wszystkie koszty wymiany bądź zwrotu produktu leżą po naszej stronie. Odpowiedni formularz możesz znaleźć tutaj (link). Zwrot pieniędzy następuje na konto wskazane w formularzu.
Dziękujemy za zapoznanie się z powyższymi informacjami. Mamy jednocześnie nadzieję, że nie zdarzą się w trakcie naszej współpracy. Jeśli jednak, ważne jest, żebyś wiedział, jakie prawa Tobie przysługują.